فهرست اخبار فهرست اخبار

حفظ کرامت همکاران، موثرترین عامل موفقیت شعب

شعب شهر جدید سهند و سردرود به عنوان 100 شعبه برتر کشور در سال 1397 انتخاب شدند.

از روسای شعب شهر جدید سهند و سردرود که جزء 100 شعبه برتر کشور در سال 1397 انتخاب شده بودند، تقدیر شد.
از شجاع الدین سلطانی و علی وطنی روسای شعب شهر جدید سهند و سردرود به عنوان یکصد بانکدار برتر در سال 1397، با اهدای تندیس یکصدمین بانکدار برتر سال 97 و لوح تقدیر ار طرف مدیر عامل محترم بانک مسکن، تجلیل شد. گفتنی است حسین رضائی معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان با حضور در شعب مذکور تندیس و لوح مربوطه را تقدیم روسای شعب نمود و از تلاش همکاران این دو شعبه تشکر و قدردانی نمود و خواستار تداوم و گسترش فعالیت همکاران برای دستبابی به موفقیت های بالاترشد. در همین راستا با گفتگویی که با شجاع الدین سلطانی و علی وطنی انجام گرفت هر کدام ضمن معرفی خود و شرح رزومه کاری، عوامل موفقیت خود و مطالبی را به شرح زیر بیان نمودند: شجاع الدین سلطانی رئیس شعبه شهر جدید سهند، رزومه کاری خود را به عنوان ریاست شعب هشترود، اهر و شهر جدید سهند از سال 1390، اعلام کرد و گفت: در شعبه مرکزی اهر با همت همکاران، به عنوان 10 شعبه نخست استان به صورت پیاپی انتخاب شدیم و با رساندن منابع شعبه در طول 4 سال از 136میلیارد ریال به 530 میلیارد ریال و فروش اقساطی 2000 پرونده مسکن مهر در مدت یک سال و بازسازی شعبه و واحد مسکونی شعبه و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید اصغرزاده و موفقیت در آموزش و سایر پارامترها، موفق به راهیابی به سمینار شعب موفق برتر کشور، در تهران شدم و هم اکنون 17 ماه است که ریاست شعبه شهر جدید سهند را بر عهده دارم. سلطانی دلیل موفقیت خود را توجه به نیروی انسانی و کاستن استرس کاری، فشارهای روحی و روانی همکاران، تفویض اختیار، آموزش مداوم همکاران در تمامی زمینه ها و بخش های مختلف کاری، گردش شغلی، دادن شخصیت و حفظ کرامت همکاران، ایجاد فضای صمیمی، اهدای هدیه به فرزندان و همسران در مناسبت های مختلف روز تولد و عید نوروز، اعلام کرد و افزود: سعی کردم در بدو تحویل شعبه علاوه بر موارد ذکر شده، منطقه جغرافیائی شعبه را شناسائی کنم و نقاط ضعف و قوت را احصاء نمایم و در محل هایی که امکان اخذ نتایج مثبت می باشد وارد عمل شده و با برنامه ریزی سعی کنم بهترین عملکرد را از طریق ارائه خدمات بانکی بر اساس نیاز مشتریان منطقه داشته باشم. وی شناسایی مشتریان وفادار و قدیمی شعبه را از دیگر عوامل موفقیت خود اعلام کرد و افزود: مشتریان قدیمی که مراودات بانکی خود را در گذشته با بانک داشتند شناسائی و با دعوت ایشان به شعبه سعی در وفادارسازی دوباره آن ها نمودم و با این اقدام آنها را جذب شعبه نمودم. وی ادامه داد: نکته قابل توجهی که بنده باید ذکر کنم آنست که باید به همه مراجعه کنندگان و مشتریان به صورت یکسان توجه نمود زیرا بارها اتفاق افتاده که مشتری که در حال حاضر مشتری خاص شعبه نیست در آینده بر اساس عملکرد و توجه بنده و همکاران، به یکی از مشتریان خاص شعبه تبدیل شده است. زیرا ما اطلاعاتی از پشت پرده مالی مشتریان نداریم بنابراین نباید مشتریان تفاوتی در عمل و خدمت رسانی، در رابطه با خود احساس کنند و اغلب مشتریان با هوش بوده و بعضی هم که به صورت گذری به شعبه مراجعه می کنند اعمال و رفتار همکاران را می سنجند و با برخورد اولیه کارکنان، تصمیم می گیرند که خود را مشتری دائمی بانک نمایند. رئیس شعبه شهر جدید سهند ادامه داد: توجه به فرزندان مشتریان هم با اهمیت بوده و سعی می کنم هدیه ای هر چند ناچیز برای آنها تحویل دهم که از این روش به منظور جلب رضایت والدین بهره جسته و آنها را جزو مشتریان وفادار شعبه می نمایم. وی بخش دیگر موفقیت شعبه را پرداخت تسهیلات به تعداد زیاد و جذب دوباره تسهیلات پرداختی به عنوان سپرده از طرف فروشندگان، به بانک اعلام نمود و این روش را روش موثری در جذب منابع برای شعبه دانست. سلطانی آنالیز پارامترهای ارزیابی عملکرد را عامل موثر دیگر در موفقیت شعبه بیان نمود و گفت: با آنالیز و تجزیه و تحلیل پارامترها سعی کردیم در تمامی زمینه ها فعالیت نماییم که در این راستا با تعامل خوب با شرکت عمران شهر جدید سهند توانستیم ضمانت نامه های متعددی را صادر نمائیم. وی در پایان سخنان خود ادامه داد: بانک مسکن، بانک زیبایی است و همکاران خوبی دارد که اگر با دید مثبت به بانک و همکاران نگاه کنیم رو به رشد خواهیم رفت و اگر طلبکارانه و با دید منفی به بانک و همکاران نگاه کنیم رقبا از ما پیشی گرفته و ما در حسرت و خسران باقی خواهیم ماند. علی وطنی رئیس شعبه سردرود نیز طی سخنانی گفت: اینجانب در تاریخ 18/9/97 مسئولیت شعبه درجه سه سردرود را به عهده گرفتم و با عنایت به اینکه در مقطع تغییر و تحول، شعبه، در وضعیت مهلتی و در آستانه کاهش درجه بود، لذا با توجه به اهمیت موضوع، جلسات متعددی با حضور تمامی همکاران شعبه برگزار و در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت نا مطلوب شعبه و در گام اول با ترسیم هدف 100 روزه با همدیگر هم قسم شدیم تا با اتکاء به خداوند قادر و توانا و با بهره گیری از توان و تلاش مضاعف همکاران در تمامی بخش ها از جمله جذب منابع و کاهش مطالبات و نیز در بخش بانکداری الکترونیک و ... با همدلی و هم افزایی و با بهره جستن از رهنمودهای مدیر محترم استان و معاونین محترم استان، به اهداف ترسیم شده دست یابیم. به طوری که طی 3 ماهه آخر سال در بخش جذب منابع با 17 درصد افزایش از مبلغ 416میلیارد ریال به رقمی بالغ بر 485 میلیارد ریال و در بخش مطالبات با کاهش 50 درصدی از رقم 6500 میلیارد ریال در مقطع تغییر و تحول، به رقم 3250 میلیارد ریال در آخر سه ماهه سال 97 دست یافتیم. وی افزود در سایر بخش ها نیز به فراخور، توفیقاتی حاصل گردید، طوریکه در ارزیابی عملکرد سالانه، شعبه موفق به احراز رتبه اول در بین شعب مدیریت استان شد و در بین 100 شعبه برتر کشوری قرار گرفت. رئیس شعبه سردرود موفقیت کسب شده را مرهون راهنمایی ها و ارشارات مدیر و معاونین مدیریت و دوایر مدیریت و نیز حاصل تلاش بی وقفه تمامی همکاران خوب و تلاشگر شعبه عنوان کرد و از زحمات روسا و سایر همکاران قبلی شعبه که بستر رشد و ارتقای شعبه را فراهم نموده بودند قدردانی و تشکر نمود. وی در بخش دیگر سخنان خود اعتماد و ایجاد انگیزه در همکاران، ارزش دادن، نظرخواهی، استفاده از نظرات، مشارکت گرفتن و کمک خواهی از همکاران را از عوامل موفقیت خود بیان کرد و افزود: با قابلیت های همکاران شعبه با شناسائی و احصاء نقاط ضعف و قوت منطقه، مذاکرات متعددی را با کسبه و آهن فروشان انجام داده و با مراجعه به مشتریان جدید و قدیم توانستیم در راستای وفادارسازی مشتریان قدم های موثری را برداریم. وطنی در پایان سخنان خود جابجایی مکان و گسترش فضای شعبه را در پیشرفت شعبه موثر دانست و به منظور ایجاد انگیزه همکاران، خواستار تشویقهای معنوی مدیران از همکاران در مجامع و جلسات عمومی گردید.
آخرین بروزرسانی 1398/5/1